وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

سلام

به وبلاگم خوش اومدین

نکته مهم:

نظر یادتون نرده.



کانال تلگرام کسب درآمد:@Aliitarinha

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۹
    یکی
آخرین نظرات
  • ۱۷ اسفند ۹۸، ۱۴:۴۶ - ایلیا
    عالی
نویسندگان

مگر شک داری؟

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸ ق.ظ

آسمان آبی آبیست مگر شک داری..؟


بگذار دنیا مرا نادیده بگیرد، بگذار زمین و زمان بر سرم آوار شود..


دلم را بشکند و پایم را به زنجیر بکشد..


ولی باز این روزگار است که شکست خورده..


 


میگویند خواستن توانستن است...


من سهمم را از روزگار خواهم گرفت.


 


میگویند تنها کسی نمیتواند که ناامید است.


 


 


من ناامید نیستم...


 


باز هم میگویم : " من از سلاله ی درختانم و درختان ایستاده میمیرند


من به میدان زندگی پشت نمیکنم


هرگز...


من سهمم را از دنیا خواهم گرفت...


 من معجزه میکنم؛




مگر نه اینکه خداوند معجزه را به برگزیدگانش ، به دستانشان جاری میکند ؟؟


مگر نه اینکه او مرا برگزیده برای این امتحان خطیر ؟؟


پرواز بدون بال معجزه است و من میخواهم معجزه کنم..


 


 


حتی اگر روزگار بخواهد مرا به زانو در آورد ، نخواهم گذاشت عجزم را ببیند..


پاهایم را قطع میکنم تا باز هم ایستاده باشم..


 


معجزه یعنی من


شک نکن


 


 


 


آسمان آبی آبیست ، مگر شک داری ؟


                      زندگی سهم کمی نیست ، مگر شک داری؟


در رگ زنده ی این هستی خواب آلوده


                             باور معجزه جاریست ، مگر شک داری؟؟

منبع:http://noghte-sarkhat.persianblog.ir

۹۵/۰۳/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
بهار 33340

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی