وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

سلام

به وبلاگم خوش اومدین

نکته مهم:

نظر یادتون نرده.



کانال تلگرام کسب درآمد:@Aliitarinha

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۹
    یکی
آخرین نظرات
  • ۱۷ اسفند ۹۸، ۱۴:۴۶ - ایلیا
    عالی
نویسندگان

گاهی دلم میگیره

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۷ ق.ظ

گاهی دلم میگــــــیره ازسخنانی که در شـأنم نیست…

گاه دلم میگیره ازصداقتــــــم که هیچکس لایــــــق آن نیست،….

گاه دلم تنگ میشه برای وعــــــده هایی که میدانستم نیست اما برای دلخوشیم کافی بود..

گاه دلم میگیرداز سادگی هایم…

گاه دلم میسوزدبرای وفـــــــاداری هایم….

گاه دلم میسوزدبرای اشکهایم..

گاه دلم میگیردازروزگــــــــــاری که درآنم…

☜این نبـــــــــــــــودآنچه درانتظارش بــــــــــــــــودم..

منبع:photokade.com

۹۴/۰۷/۰۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
بهار 33340

نظرات  (۴)

این نبود..
۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۱ maede jooooooooooooon
لایک
رسول خدا می‌فرماید: به آنچه امید نداری امیدوارتر باش تا به آن‌چه امید داری.
اگه دیگران قدر صداقت و محبت‌های تو رو نمی‌دونند از رفتار خودت ناراحت و ناامید نباش...تو کاری رو کردی که شایسته انجامش بودی و دیگران جواب تو رو طوری دادند که لیاقت خودشون بوده!
با من از زندگی سبز بگوئید که من
برگ پائیزیم و خسته از این زردیها


۰۷ مهر ۹۴ ، ۰۹:۵۱ محمد علمدار
سلام
ممنون از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی