وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

سلام

به وبلاگم خوش اومدین

نکته مهم:

نظر یادتون نرده.



کانال تلگرام کسب درآمد:@Aliitarinha

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۹
    یکی
آخرین نظرات
  • ۱۷ اسفند ۹۸، ۱۴:۴۶ - ایلیا
    عالی
نویسندگان

شارژ رایگان و واقعی با برنامه "بریج"

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۱۸ ق.ظ

دیگه شارژ نخرید ...!!!!

""" برای اولین بار در ایران """

"بریج" را دانلود و نصب کنید ، امتیاز جمع کنید سپس به میزان امتیاز خود از بریج شارژ واقعی و "بدون قرعه کشی" دریافت نمایید

بدون محدودیت در مبلغ و تعداد دفعات دریافت شارژ.

حتی میتوانید امتیاز خود را به پول نقد تبدیل کنید.

باور نمیکنی؟؟ برنامه رو نصب کن تا خودت ببینی !!!

دانلود مستقیم :

http://bridge-ads.ir/Bridge.apk

دانلود از کافه بازار :

http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.bridge_ads.bridge

۹۵/۰۱/۰۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
بهار 33340

نظرات  (۵)

سلام من برنامرو نصب کردم ولی برای ورود مشکل دارم
همه مشخصات رو وارد میکنم ولی در اخر میزنه خطا در اتصال
مشکل حل شد .... تشکر
پاسخ:
خواهش میکنم
در کافه بازار زدم ولی باید کد QR اسکن بشه که بتونم دانلودش کنم و نمیتونم! به پشتیبانی بریج هم چندین بار ایمیل زدم ولی لینک دانلود رو بعد از گذشت 3 روز نفرستادن!
پاسخ:
من خودم از بازار دانلود کردم نسخه جدیدش.چیزی رو اسکن نکرد.

منتظرم ها! ممنون میشم لینکش رو بزاری
پاسخ:
سلام.خیلی از سایت ها رفتم ولی متاسفانه همشون فقط همین لینکی که من گذاشتم هست.در کافه بازار بنویسین بریج خودش نسخه جدیدش میاد.
سلام
لطفاً لینک دانلود مستقیم ورژن جدید رو بزار، ورژن 3.3 اومده و قبلی میگه باید به روز رسانی بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی