وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

سلام

به وبلاگم خوش اومدین

نکته مهم:

نظر یادتون نرده.



کانال تلگرام کسب درآمد:@Aliitarinha

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۹
    یکی
آخرین نظرات
  • ۱۷ اسفند ۹۸، ۱۴:۴۶ - ایلیا
    عالی
نویسندگان

*«طنز»*

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۲۴ ق.ظ

اقا زنم یههههههههواومد تو اتاق بهم گفت:

تو که چشمات خیلی قشنگه

رنگ چشمات خیلی عجیبه

تو که این همه نگاهت واسه چشمهام گرم ولطیفه







من یهوذوق مرگ شدم تابه خودم اومدم دیدم.

 دارم ظرفای ناهارو میشورم!!😕😕

******************************

ازدیوانه ای میپرسند چرا دیوانه شدی؟

میگه من یه زن گرفتم که دختری 18ساله داشت؛

دختره زن بابام شد؛

پس زن من مادر زن بابام شد؛

بابام داماد من شد؛

من شدم پدر زن پدرم:

دخترزنم پسر زایید که داداش من ونوه زنم بود؛

پس نوه من هم بود؛

 پس من پدربزرگ داداشم بودم:

زنم پسر زایید در نتیجه زن بابام خواهر ناتنی پسرم شد!

وپسرم داداش من شد!!!

تو باشی دیوانه نمیشی

😂😂😂😂😂

******************************

پسره ﺍﺯ ﻣﻬﺪ ﮐﻮﺩک ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﻴﮕﻪ:

ﺷﻌﺮﺑﺮﺍﺕ ﺑﺨﻮﻧﻢ؟

ﻣﻴﮕﻢ:ﺑﺨﻮﻥ ﻋﺰﻳﺰﻡ!

ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﻩ: ﺩﺧﺘﺮﺍﻱ کاشون !!

خوشگلِ ﺧﻮﺷﮕﻼﺷﻮﻥ

 ﺗﻴﻎ ﻣﻲﮐﺸﻦ ﺑﻪ ﭘﺎﺷﻮﻥ !!

رژ میزنن لباشون !!

بکشی اون لپاشون !!!

آدم میمیره براشون !!!

ﻣﻴﮕﻢ:ﺍﻳﻨﻮ ﮐﻲ ﺑﻬﺖ ﻳﺎﺩ ﺩﺍﺩﻩ ؟؟؟؟

ﻣﻴﮕﻪ:ﻣﺮﺑﻴﻤﻮﻥ ﻧﻴﻮﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺁﻗﺎﺟﻤﺎﻝ(ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺳﺮﻭﯾﺲ)ﺑﺎﻫﺎﻣﻮﻥ ﮐﺎﺭ کرد😐😂😂

****************************

ﺯﻣﻮﻧﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺷﺪﻩ ﺩﺧﺘﺮ ۱۴ ﺳﺎﻟﻪ ﺭﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ ٢٢ ﺳﺎﻟﺸﻪ 😐

 ﺯﻥ ۴۰ ﺳﺎﻟﻪ ﺭﻭ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﺍﻧﮕﺎﺭ ٢٠ ﺳﺎﻟﺸﻪ 😓

ﭘﺴﺮ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺩﺧﺘﺮﻩ 😁

 ﺩﺧﺘﺮ ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﭘﺴﺮﻩ 😐

.. ﺑﻌﺪ ﻣﯿﮕﻦ ﭼﺮﺍ ﺩﯾﻮﻧﻪ ﺷﺪﯼ ﺗﻮ  ﺍﯾﺮﺍﻥ 😂

.. ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑنی 😌

 ﺗﻮ ﺣﻤﺎﻡ ﺁﻭﺍﺯ ﻣﯿﺨﻮﻧﻦ 😀

 ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﻣﯿﺨﻮابن 😴

.

.

.

.

تو ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺏ ﺑﺎ ﺗﻠﻔﻦ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻦ 😱😎 

ﻣﻮﻗﻊ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﻦ 😇

 ﻣﻮﻗﻊ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ پیامک ﻣﯿﺪﻥ 🚕

 ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺍﺯﺵ ﻣﺘﻨﻔﺮﻥ " ﻋﺸﻘﻢ " ﻣﯿﮕﻦ 😘😘😍😍

 ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﻥ ﺩﻋﻮﺍ ﻣﯿﮑﻨﻦ 😍😍 

ﻣﻮﻗﻊ ﺗﯽ ﻭﯼ ﺩﯾﺪﻥ تلگرامﭼﮏ ﻣﯿﮑﻨﻦ

ﻣﻮﻗﻊ تلگرام ﭼﮏ ﮐﺮﺩﻥ ﻏﺬﺍ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ 😶

ﻣﻮﻗﻊ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﯿﺪﺍﺭن 🙄

ﻣﻮﻗﻊ ﺑﯿﺪﺍﺭﯼ ﺧﻮﺍﺑﻦ 😁

ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ﻣﯿﺨﻮﻧﻦ  ﻭ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﻓﺮﺍﻏﺖ ﮐﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﻦ 😼

ﯾﻨﯽ ﻫﯿﭻ ﺟﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺣﺎﻟﺘﯽ ﺍﺻلا ﻣﻤﮑﻦ ﻧﯿﺴﺖ ☺️☺️

 ﻧﺨﻨﺪ‌ 😀😀

ﺧﻮﺩﺕ ﻫﻢ ﻫﻤﻴﻨﺠﻮﺭﻱ هستی 😙

ﻣﯿﺮﯼ ﺯﻥ ﺑﮕﯿﺮﯼ ﻣﯿﮕﻦ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﺍﺭﯼ؟ 😂

 ﻣﯿﺮﯼ ﻣﺴﮑﻦ مهر ﺛﺒﺖﻧﺎﻡ ﮐﻨﯽ ﻣﯿﮕﻦ ﺯﻥ ﺩﺍﺭﯼ؟ 😐 

ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻨﻮ ﮔﻮﺵ ﮐﻦ ﻣﯿﺮﯼ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺷﻐ ﻞ ﻣﯿﮕﻦ ﻣﺘﺎﻫﻠﯽ؟ 😁 

ﻣﯿﺮﯼ ﻣﺘﺎﻫﻞ ﺷﯽ ﻣﯿﮕﻦ ﺷﻐﻠﺖ ﭼﯿﻪ ؟

به ایران خوش امدی 🙂✋

******************************

تو مترو دختره عطسه کرد!


پسره: خانم ببخشید شما کالیفرنیایی هستید؟!

دختره: نه چطور؟




پسره: آخه با لهجه کالیفرنیایی عطسه کردید!

من O_o

اوباما o_O

صنف مخ زنان o_O o_O o_O


بنازم که واسه مخ زدن از هر حربه ایی استفاده میکنن....


😂😂😂😂😂😂

*****************************

۹۵/۰۲/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
بهار 33340

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی