وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

سلام

به وبلاگم خوش اومدین

نکته مهم:

نظر یادتون نرده.



کانال تلگرام کسب درآمد:@Aliitarinha

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۹
    یکی
آخرین نظرات
  • ۱۷ اسفند ۹۸، ۱۴:۴۶ - ایلیا
    عالی
نویسندگان

عاشقانه ها

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۶ ق.ظ

بـہ یاد داشتـہ باش  

ڪـہ انسانها در ڪنار هم عاشقند  

و دور از هم عاشق تر ...! 

  

هر جا ڪـہ باشے ! 

هر ڪجا ڪـہ باشم 

  

دوســـت دارم 

***

عشـــق را 


شب زنده‌ دارے ‌ها خوش است


رنـــــج را،


امیدوارے ها خوش است


خوب ‌رویـــان را 


نگـــاه ِ دل ‌نواز


عاشـــقان را 


بے قرارے ‌ها خوش است....

***

می خواهم با کسی بروم

که "من دوستش دارم"


نمی خواهم 

هزینه ی این همراه شدن را

حساب و کتاب کنم


یا اینکه به خوبی و  بدی اش فکر کنم


حتی نمی خواهم بدانم دوستم دارد یا نه


فقط می خواهم با آن کسی بروم که دوستش دارم

***

چه کودکانه دلتنگت میشوم

 بی آنکه فکر کنم 

تو دلتنگ من هستی  یا نه؟ 

شاید دیگر سراغت را نگیرم، 

ولی تو"عزیزتر" از آنی که فراموش شوی! ‏‏

وسعت یادکردن که همیشه گفتنی نیست،

به وسعت تمام ناگفته ها.

 درخاطرم هستی..... 

بدان ،

عاشق روزهایی هستم که خوشحال ببینمت،

حتی اگرندانم چــــــرا!‎

***

به " تــــــ💙ـــــــو " کـــــه میرســـــم ...


مکـــ⛔️ـــث میکنـــــم ...


انگـــــار در " دنیـ ـــ ـایـ ـــ ـت"


 چیـــــزی را جـــــا گذاشتـــــه ام ...


مثلــــــــــا...


در صـــ ــدایت ... آرامـــــ ـــش☺️


در آغــــوشت ... زندگـــــ ـــی💙

***


۹۵/۰۳/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
بهار 33340

نظرات  (۱)

زیبا ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی