وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

سلام

به وبلاگم خوش اومدین

نکته مهم:

نظر یادتون نرده.



کانال تلگرام کسب درآمد:@Aliitarinha

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۹
    یکی
آخرین نظرات
  • ۱۷ اسفند ۹۸، ۱۴:۴۶ - ایلیا
    عالی
نویسندگان

عاشقانه ها 2

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۹ ب.ظ

عشـــــق ما دهڪده ایستـــــــ ڪہ هـــرگز بہ 

خوابــــ نمےرود !!

نہ در شبــــــــــ ،، نہ در روز ،،

هنگـــــام آن رسیـــــده استــــــــ ،،

کہ در لبـــــ هاۍ تو فـــــرونشـــینمـــ !!

در بوسہ اۍ طـــــولانے ،،

چـــــون شیـــــرۍ گرمـــ تـــــو را بنــــوشــــمـــ !!

شـــــــیطان شــو

بــ ــہ جلـــــــدم بـــیا ،،، 

ڪہ مـــن وســـوســـہ ۍ با تــــو بـــودن را

بہ هیـــــچ صـــــراطـــے مســتقیـــم نیســـتمـــ !!!

❤ انقَدر دوســـش دارَم❤

 

کِہ حَتے اگَر بِهَم نرسی‍ــــــــــــــــــــم....

 

رو بہ دنیا وامیستم و میگم:

 

آهای دنیا󾭓چــــــــیہ خوشحالـــــے؟؟

 

وَلے هَنوزم یِہ تارِه موشو بِہ تَمومہ تــٌــو و آدمــــات نِمیدم..

 

حالا بخَـــــــــندツ

.

.

.

ﻋﺎﺷـﻘﺎﻧﻪ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺑﺎﺵ

ﻋﺸـــﻖ♥

ﻓﻘﻂ ﮐﻨﺎﺭ ﻫﻢ ﺑﻮﺩﻥ ﻧﯿﺴﺖ

ﻓﻘﻂ ﺣﺮﻑ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻧﯿﺴﺖ

ﻓﻘﻂ ﻇﺎﻫﺮ ﻧﯿﺴﺖ

ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ

ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﻧﺒﺎﺷـم

ﺗــــﻮ 

ﻋﺎﺷــــــﻘﺎﻧﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ

ﻋﺸـﻖ ﯾﻌﻨﯽ

ﻣــﻦ ﻭ ﺗـــﻮ

ﻣﺎﻭﺭﺍﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﻫــــــﺎ󾬌

.

.

.

گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است

 

دوست داشتن را باید کشف کرد

 

درک کرد ، و از آن لذت برد

. 

.

.

.

خدایاااا مراقبش باش 

 

 

مراقب آنکه 

 

با او 

 

عجیب ترین حس دنیا را تجربه کردم ...

.

.

.

گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است

 

دوست داشتن را باید کشف کرد

 

درک کرد ، و از آن لذت برد

.

.

.

‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌من به خودم افتــــــــخارمیکنم‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌✔‌‌ 

که دست هرکــــــــسیو نگرفتم✘

⇜که هرهفتــــــــه با یکی نیستم✘

⇜که گوشیم پر از میــــس ☏کال و مسیج‍‌‌‌‌‌‍‌‌☎‌‌ نیست✘

 

⇄من نمیـــــ‍‌‌‌‌‍‍‍‍‍‌♥‌‌ـــــگم بیخیال بعضیا پیش به سوی بعدیا⇄

 

☜میگم بیخــــ‍‌‌‌‌‍‍‌‌‍‌✖‌‌ــــــیال بعدیا بخاطره بعضیا☞‌‌‍‌‍‍

.

.

.

بعضـی ها را هرچه قدر بـخوانی...  

 

خسته نمیشوی. . .

 

هرچه قدر گوش دهی... عادت نمیشوند!

 

هرچه تکرار شوند... باز بِکرند ودست نـخورده!

 

دیده ای؟!

شنیده ای؟!

بعضـــی ها بی نهایتــند!

 

❤ مثل تو ❤

.

.

.

"تـــــ❤ـــــو"

ڪنــــــــــارم باشے.. 

من انقدر میخندم که مبادا خنده ے دیگرے را ببینۍ..!

 

"تـــــ❤ـــــو"

ڪنــــــــــارم باشے..

خیره میشـــــوم که مبادا چشمان دیگرے نگاهت را از من بدزد...!

 

"تـــ❤ـــــــو"

ڪنــــــــــارم باشے..

من عمیق تر نفس میڪشم که تمام عطرت سهم من باشد...!

 

"تــــــ❤ــــو"

ڪنارم باشے حال من خـــــ ـــــوب استـــــ...!

خیالت راحت!

من جــــ ــــــز اغوش تو حتـــــے به دیوار هم تڪیہ نمیڪنـــــم...!

 

تــ❤ــــــــو فـــــ ـقط باشـــــ ...!

 

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

.

.

.

ﺣﺲ ﻗﺸﻨﮕﯽ ﺍﺳﺖ ﺩﺭﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻥ

ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﭘﺮﻣﻬﺮﺕ ﺧﯿﺮﻩ ﺷﺪﻥ

ﻭ ﻏﺮﻕ ﺷﺪﻥ ﺩﺭﺩﺭﯾﺎﯼ ﻃﻮﻓﺎﻧﯽ ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ ﮐﻪ ﺭﺍﺯ ﻗﻠﺐ ﺧﻮﯾﺶ ﺭﺍﺻﺪ ﺍﻣﯿﮑﺮﺩ

ﻭ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﺍﻋﻤﺎﻕ ﻗﻠﺐ ﺯﯾﺒﺎﯾﺖ

ﻭ ﯾﮑﺴﺎﻥ ﺷﺪﻥ ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻗﻠﺐ ﻫﺎﯾﻤﺎﻥ

ﮔﻮﺵ ﮐﻦ

ﺍﯾﻦ ﺁﻫﻨﮓ ﻗﻠﺐ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺁﻫﻨﮓ ﻗﻠﺐ ﺗﻮ ﯾﮑﯽ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ

ﻭ ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﺩﺭ ﺩﻟﻢ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻣﯿﺰﻧﺪ

ﺗﻤﺎﻡ ﻫﺴﺘﯽ ﺍﻡ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺗﻮﺳﺖ ، ﺑﺪﻭﻥ ﺗﻮ ﻣﺮﮒ ﺭﺍ ﺧﻮﺍﻫﻢ

ﻋﺸﻖ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻢ

.

.

.

لحظه قشنگیه .

.

وقتی که اعصابت خورده .

.

وقتی که عشقت میاد دستت رو اروم میگیره .

.

و فشارش میده .

.

تو اینقد اروم میشی .

.

که اگه صد سال بقیه می نشستند .

.

و باهات حرف میزدن .

.

ارامش نمیگرفتی 

.

.

.

💎برای 💕 بغــــــل 💍 کردن 💚 عشقـــــــت 💔 

💎 دنـــــــ💕بال دلیل 💔 و بهـــــــانه 🎀 نباش

عاشقــــــــانه 🌟 ترین💧 احســـــــاس 💥 زمانیســــــت 💢

💦که 💫 به یکـــــــ 💫 باره🔥 در آغوشــــــش

💥بگـــــــیری💤💧...

.

.

.

💎برای 💕 بغــــــل 💍 کردن 💚 عشقـــــــت 💔 

💎 دنـــــــ💕بال دلیل 💔 و بهـــــــانه 🎀 نباش

عاشقــــــــانه 🌟 ترین💧 احســـــــاس 💥 زمانیســــــت 💢

💦که 💫 به یکـــــــ 💫 باره🔥 در آغوشــــــش

💥بگـــــــیری💤💧...

.

.

.

من یکیو دارم❤❤❤❤

حتی اگه هرروزم باهاش حرف بزنم

بی قرار صداشم.💋💑

 

یکیو دارم شده همه هستیم

وجودم

عمرم

دار و ندارم!

 

یکی که بهم فهموند میتونم

عاشق شم.!💛

 

❤❤آهایی یکی ☝یدونه خودم❤

با دنیام عوضت نمیکنم.⭐     

.

.

.

من یکیو دارم❤❤❤❤

حتی اگه هرروزم باهاش حرف بزنم

بی قرار صداشم.💋💑

 

یکیو دارم شده همه هستیم

وجودم

عمرم

دار و ندارم!

 

یکی که بهم فهموند میتونم

عاشق شم.!💛

 

❤❤آهایی یکی ☝یدونه خودم❤

با دنیام عوضت نمیکنم.⭐     

فوروارد کن واسه یکی یدونت😊😊

.

.

.

چقد شیرینه ...

تو اس ام اس بازی های شبونه

خوابت میبره...

صبح که بلند میشی

اس ام اس اومده : 

قربون عشقم برم😍

که خوابش برده...

.

.

.

همین که هستی

 

همین که در سرای دلم راه میروی

 

همین که گاهی پناه واژه هایم میشوی

 

کافیست برای آرامشم ....!

 

باش حتی همین قدر دور....

 

۹۴/۰۷/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
بهار 33340

نظرات  (۱)

لایککک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی