وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

سلام

به وبلاگم خوش اومدین

نکته مهم:

نظر یادتون نرده.



کانال تلگرام کسب درآمد:@Aliitarinha

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۹
    یکی
آخرین نظرات
  • ۱۷ اسفند ۹۸، ۱۴:۴۶ - ایلیا
    عالی
نویسندگان

عاشقانه های 1

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ

عشق

چیز عجیبی ست

وقتی از من

دیکتاتوری می سازد ، زود رنج

که تنها تو را

انحصاری می خواهد

 

از تو

نازک دلی

که اشک مرا

تاب نمی آورد...

عشق چیز عجیبی نیست

شاید

 

اما

من و تو

عجیب...

عاشق شده ایم !

.

.

.

یِه دُختَر...

هَمیشِه مَعْنیِ حَرفاشْ بَرعَکسِه...

وَقتی میگِه بُرو...

یَنی نَرو...

وَقتی میگِه تَنهام بِذارْ...

َیَنی تَنهام نَذار بِهِت اِحتیاج دارَم...

وَقتی میگِه خوبَمْ...

یَعنی حالَم اَصلاً خوب نیس...

.

.

.

شاید تو...

سکوت میان کلامم باشی!

دیده نمیشوی

اما من تو را احساس میکنم...

شاید تو...

هیاهوی قلبم باشی!

شنیده نمیشوی

اما من تو را نفس میکشم...

.

.

.

دلم میخواهد نامت را صدا کنم

یک طور دیگر،جوری ک هیچکس صدایت نکرده باشد!

یک طور ک هیچکس را صدا نکرده باشم،

دلم میخواهد نامت را صدا کنم،یک طور ک دلت قرص شود

یک طور ک دلم قرص شود ک با بودن من،تو هم هستی،من هستم....

.

.

.

گاهے همه زندگی ات

در یک

【تـــو】

خلاصه مےشود

【تـــو】 در خلوتم قدم مےزنے وصداے پاے 【تـــو】

مےشود ملـودے آرام ذهن من

هر ردے که از من بگیرے به 【تـــو】 مے رسد

【تـــو】مے شوے دنیـاے من

【تـــو】مے شوے نــیـاز من

【تـــو】مے شوے همـهء من

 

#شــــــــک®نکــــــــن

.

.

.

محبوب من 

قهر که میکنی، خواستنی تر می شوی 

طوری که انگار 

از تمام کار دنیا، کاری به جز 

خریدن ناز تو 

نداشته باشم...

.

.

.

شاید تو...

سکوت میان کلامم باشی!

دیده نمیشوی

اما من تو را احساس میکنم...

شاید تو...

هیاهوی قلبم باشی!

شنیده نمیشوی

اما من تو را نفس میکشم...

.

.

.

دلم را به دلت گره می زنم 

 

یکی زیر 

 

یکی رو 

 

مادربزرگم می گفت :

 

قالی دستباف 

مرگ ندارد...

.

.

.

عشــــــق میبــارد

 

بیــــــا بـــــــــدویم در بـاران

 

تــو تــا تــه کـوچـه هاى دلــم و مـــن تـــا زیــر رنـگــیـن کـمــان چشمــــــــانت...

.

.

.

♥مڹ تو را ڪہ داشتہ باشم . . .♥

♥مهم نیسٺ ڪجاۍ ایڹ دنیا زندگۍ ڪنم . . .♥

♥مهم نیسٺ چند روز دیگر قرار اسٺ زنده بمانم . . .

♥مهم نیسٺ چہ بلایۍ میخواهد سرم بیاید . . .♥

♥تو تنها سهم مڹ از ایڹ دنیایۍ . . .♥

♥مڹ تو را ڪہ داشتہ باشم . . .♥

♥بہ تمام آرزوهایم رسیده ام . . .♥

♥مڹ از خدا فقط تو را طلب دارم . . .♥

♥همیڹ . . .♥

.

.

.

دلم تنگ است.. 

 برای کسی که... 

    نمیشود.. !! 

       او را خواست .. 

     نمیشود ..!! 

       او را داشت .. 

     فقط میشود... !!!!! 

      سخت برای او.. 

  دلتنگ شد....

و درحسرت آغوشش سوخت...

.

.

.

یـِه نـَفَرْ هـَسْ ️

.

کـِهْ بــایَدْ بــاشـہْ تــا بــاشَمْ 

.

بـایَدْ بخونه تا آروم بگیرم ️

.

بـایدْنـَفـَسْ بکـِشـِهْ تــا منم باشم

.

ِیه نَـفـَرْ هـَسْ 

.

کـِهْ بـودَنِشْ مهمه واسم

.

یـِهْ نـَفـَرْ هـَسْ 

.

کـِهْ بــاکلّ دُنْیــاعَوَضِشْ نِمیکـُنَمْ 

.

یـِک کلام خـَتْمِ کــَلامْ

.

یـِهْ نــــــَفـَــــــــرْ هَسْ کـِهْ

.

نـَبــاشـِهْ مـَـــنَــــــــمْ نیســـْتَمْ...

.

.

.

کـُـــل ِ دُنیا را هَم کـِﮧ داشتِـﮧ باشــے 

 

باز هَم دِلَت میخواهَد...

 

بَعضــے وَقتها ...

 

فَقَط بَعضــے وَقتها ...

 

بَراے یـِک لَحظِـﮧ هَم کِـﮧ شُده ...

 

هَمِـﮧے ِ دُنیاے یــِک نَفَر باشــے!!!

.

.

.

دیـــوونـ~ بازے یعنے👇

 

یعنے اونے ڪ~ عاشقشے از دیوونـ~ بازے هاے تو ریسـ~ بره و تو از دیوونه بازے هاے اون...😂😆

 

دوتایے با هم جیــــــــــغ بکشید😰😁

 

وقتے تو کوچـ~ ے خلوتے راه میریدمسابقـ~ دو بذارید👣 

 

بلند بلند بخندید و از کسے خجالت نکشید😂😃

 

چشماتون رو لوچ کنید و همدیگه رو دو تا ببینید...😵

 

حتے اگـ~ با هم قهرید با هم آواز بخونید و اونوقتـ~ ڪ~ مے فهمید همصدایے شما مثِ هیچ کس نیست😍😅

 

یعنے وقتے ﮐﻨﺎﺭﺗـ~ ﯾﻬﻮ ﺩﻣﺎﻏﺸﻮ بکشے ﭼﺸﺎﺵ ﭘﺮﻩ ﺍﺷڪ ﺑﺸـ~😢

ﺑﮕـ~ : ﺁﺧـ~ ﻣﮕـ~ ﺧُﻞ ﺷﺪے؟؟!!😠

ﺑﮕﯽ : ﺁﺥ ﺁﺭﻩ ﻣﻦ ﺧُﻞ ﺗﻮﺍﻡ !!😜

 

نشستـ~ ﺑﺎﺷﯿﻦ ﺗﻮ ﺟﻤﻊ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥِ ﺩﺍﺭﻩ ﺣﺮﻑ میزنـه ...ﯾﻬﻮ ﻭﺳﻂ ﺣﺮﻓﺶ بگے 👈ﺗﻮ ﭘﺮﺍﻧﺘﺰ ﻣﻦ ﺧﺎﺳﺘﻢ ﺑﮕﻢ ﻋﺎﺷﻖ ﺍﯾﻨﻢ ... 👉خُـــــب ﺩاشتے ﻣﯽ گفتے...!!

 

 ﺩﯾﻮﻭنـ~ ﺑﺎﺯے یعنے ﺍﯾﻨﮑـ~ ﺑﯿﺎﺩ ﺑﻬﺖ ﺑﮕـ~ :

ﻣﺮﺳے ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑـ~ ﺍﻧﻘـــــﺪﺭ ﺩﯾـــﻮﻭﻧﻪ ﺍے عشقم ...😍😙

.

.

.

 

چقدر خوبه آدم یکیرو #دوست داشته باشه

نه به خاطره اینکه #نیازش رو برطرف کنه

نه به خاطره اینکه کسه دیگه رو نداره

نه به خاطره اینکه تنهاست

نه به خاطره اینکه اون ارزش #دوست داشتن رو داره

دوست دارم بیشتر از  معنای #واقعی کلمه دوست دارم

دوست دارم چون تو ارزش دوست داشتن رو داری

دوست دارم چون تورو میخوامو توام منو میخوای

دوست دارم بیشتر از اون چیزی که تصور میکنی

میخوام بدونی 

دلم طاقته دوریتو نداره

میخوام بدونی

وقتی نیستی دنیا برام #جهنم میشه

میخوام بدونی

از وقتی وارد زندگیم شدی همه چیزم شدی

میخوام بدونی

این #قلب فقط واسه تو میتپه

میخوام بدونی

دیدنتو شنیدن #صدات چقدر منو آرومم میکنه

میخوام بدونی

همیشه به یادتم

 

                               ♥♥♥

.

.

.

 

 #عشق یعنی

                   یه احساس

                                  یه آعوش

 

#عشق یعنی

                   یه تکیه گاه

                                    یه همراه

                                                 یه همراز

#عشق یعنی

                    ضربان #قلب

#عشق یعنی

                  ناگفته های چشم

                                            فهمیدن #حرف

#عشق یعنی

                       شادی تو اوج غم

     یعنی فهمیده شدن

                               نگران بودن

               به فکر بودن

                                دیده شدن

#عشق یعنی

                    کوتاه بگم

#عشق یعنی

                         تــــــــــ♥ــــــــــو

 

.

.

.

♥دوســــــــــ♥ــــــــــتت دارــــــــــ‌♥ــــــــــم♥

هر جا که برم به تو پرته حواسم

 ♥دوســــــــــ♥ــــــــــتت دارم♥

 

حس میکنم عطرتو رو لباسم

.

.

.

عاشق اون لحظه ایم که

 

با هیجان برام یه چیزی رو تعریف میکنه

 

انقد وسطه تعریف کردن میخنده

 

که من هیچی نمیفهمم

 

جز صدای خنده های شیرینش

 

صدای خنده معشوق دلنوازترین صدای دنیاس!!!

.

.

.

 

میدونے عشقمــــــــــ💞ــــــــــ؟؟

صــــــــــداے •○●تــــــــــ💋ــــــــــو‌●○•

دیــــــــــدڹ •○●تــــــــــ❤ــــــــــ●○•

 در آغوش کشیدڹ •○●تــــــــــ💏ــــــــــو●○•

حتــــــــــے...

فکر کردڹ بہ •○●تــــــــــ💓ــــــــــو●○•

براے من آرامش بخشہ

 

آرامش یعنے •○●تــــــــــ😍ــــــــــو●○•

عشق یعنے •○●تــــــــــ💑ــــــــــو●○•

زندگی یعنے •○●تــــــــــ💏ــــــــــو●○•

مــــــــــ❤ــــــــــڹ خوش بخت ترینم♥

↯↯↯کہ تورو کنارم دارم‌↯↯↯

.

.

.

من 

د

و

س

ت

د

ا

ر

م

حالا اگه تو دوستم داری فاصله ها رو بردار!!

.

.

.

 

ﻣــــــــــﻦ

ﮔﺎﻫــﯽ...

ﻓﻘـــــﻂ

ﺑﺎ ﻳﺎﺩ ﺗﻮ ﻧﻔــــــــــﺲ ﻣﻴﻜﺸﻢ

ﮔﺎﻫــﯽ...

ﺩﻟــــــــــﻢ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﺪ

ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳــﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ

ﮔﺎﻫــــــــــﯽ...

ﻧﺎﻣــﺖ ﺭﺍ

ﺑﻪ ﺍﺷــﺘﺒﺎﻩ ﺑﻪ ﺯﺑـﺎﻥ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻡ

ﮔﺎﻫـــــﯽ...

ﭼﻘــــــــــﺪﺭ ﺩﻟﻢ

ﺑﺮﺍﻳﺖ ﺗﻨــــــــــﮓ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ

ﻣـﻴﺪﺍنے...!

ﻣﯽ ﮔــــــــــﻮﻳﻢ ﮔﺎﻫﯽ

ﺍﻣـﺎ

ﺍﻳﻦ ﮔﺎﻫــــــــــﯽ ﻫﺎ

ﻋﺠــﻴﺐ ﺑﻮﯼ ﻫﻤــﻴﺸﻪ ﻣﻴﺪﻫــﻨﺪ....

۹۴/۰۷/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
بهار 33340

نظرات  (۱)

عالی بود
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی