وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

سلام

به وبلاگم خوش اومدین

نکته مهم:

نظر یادتون نرده.



کانال تلگرام کسب درآمد:@Aliitarinha

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۹
    یکی
آخرین نظرات
  • ۱۷ اسفند ۹۸، ۱۴:۴۶ - ایلیا
    عالی
نویسندگان

آخخخخخ که چقدر دلم میخواد…

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ق.ظ

آخخخخخ که چقدر دلم میخواد...

✘دلَم ڪَسی رومیخاد ڪه...

وَقتی بهش میگَم خُدافِظ نگه بای;

بگـــہ چـــہ مرگتـــہ باز روانیی من دوستت دارَم فڪر ڪَردی به این راحتیا وِلِت میڪُنم ?¿


✘دلم ڪَسی رومیخادڪه درڪَم ڪُنه نـــہ ترڪَم!


✘دلم ڪَسی رومیخادتا بفهمـــہ ڪَسی میخوادرابطمونو خَراب ڪُنه بگـــہ اون بامَن تو أعصابتو خورد نڪُن!


✘دلم ڪَسے رو میخادڪه وقتے باش قَهرم اس بده ببین قَهری قَهر باش ولے میڪُشَمت اَگه حَواست به مَن نَباشه،اُفتاد؟؟

✘دلم ڪَسی رومیخاد ڪه وَقتی باهاش دعوام میشہ شَب بگـــہ تا آشتی نَڪردی نمیخوابی،مفهومه؟؟

دلم کسی رو میخاد که نگه همینه که هست! که نگه هر جور راحتی!


✘بعضی وَقتا قَهر نمیڪنی ڪه بری...

قَهر میڪنی تا ببینی چقدر واسـه طَرَفت اَرزش داری!

۹۴/۰۷/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
بهار 33340

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی