وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

سلام

به وبلاگم خوش اومدین

نکته مهم:

نظر یادتون نرده.



کانال تلگرام کسب درآمد:@Aliitarinha

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۹
    یکی
آخرین نظرات
  • ۱۷ اسفند ۹۸، ۱۴:۴۶ - ایلیا
    عالی
نویسندگان

دلنوشته جدید

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ب.ظ

عشق جایی می تپد که تو باشی

پس باش آنجا که باید باشی

در کنارت احساسی که باران

لطافت را از برگ جدا شده

از گل هم میشود فهمید

احساست را برای لحظه


                ***


ای دنیا کاش به احترام درد هایم سکوت نمیکردی!



که عمری است از سکوتت درد میکشم…


                 ***


همین الان یهویی

یه دنیا آرزو قشنگ

یه تن سالم،

یه دل بی غم،

یه روح آزاد،

یه خروار عشق،

یه عالمه شادی،

براتون از خدا خواستم

دوستای خوب مجازیم


              ***


دلتنگی شوخی سرش.نمیشه

دلتنگی موریانه است

و من هنوز آدم نشده ام

من هنوز

چوبی ام!


            ***


نکند راست بگویند من عاشق شده ام؟


چه کسی دیده که بوران بشود در مرداد؟!!!


             ***


خدایا…

به تنهایی ات قسم!

دل هیچ کس را ..

به آنچه قسمتش نیست

عادت نده … . . .

آمین


            ***


اشک بهترین پدیده دنیاست

ولی تا زیباترین چیزها رو از آدم نگیره


خودشو نشون نمیده


              ***


"باختم" تا دلخوشت کنم؛

بدان برگ برنده ات سادگیم نبود . .

دلم بود!


              ***


پلک نزن

تا لبریز شوم

تا سیر شوم

تا سیر شوم از دریای نگاهت

بگذار تا غرق شوم در نگاه عمیقت


                 ***


اولین بیت که گفتم وصف چشمان تو بود


با همان یک بیت ، استاد خطابم میکنن


              ***


قانون زندگی ، قانون باور است…

بخواهید ، و باور کنید…

گلستان شدم هایتان در برابرتان خود نمایی خواهند کرد


               ***


چه میدانی از دل تنگم؟

گاهی به خدا التماس میکنم

فقط خوابت را ببینم

می فهمی؟ خوابت را…


              ***


انعکاس عشق در چشمانت دیدنی است

حتی لحظه ای پلک نزن

رویا هایم به سر مژگانت ، فرو میریزد


               ***


آنان که با افکاری پاک و فطرتی زیبا

در قلب دیگران جای دارند را

هرگز هراسی از فراموشی نیست

چرا که جاودانند.

*کورش بزرگ*


              ***


تغییر نکنید بخواطر اینکه آدمها دوستتان داشته باشند

و بدانید آدم هایی که لیاقتتان را دارند

خود واقعی شما را دوست خواهند داشت


             ***


از بزرگی پرسیدند روی نگین انگشترم چه حک کنم

که وقتی شادم به آن بنگرم و وقتی غمگینم به آن بنگرم.

گفت حک کن میگذرد…!!!


              ***


خطرناک ترین خوردنی دنیااا

؟!؟.،√


خوردن گول ظاهر آدماست…!!!!!


               ***


سلام روزگار…

چه میکنی با نامردی مردمان…

من هم..

اگر بگذارند…

دارم خرده های دلم را…

چسب میزنم…

راستی این دل…

دل میشود؟


              ***


مهربانی را اگر قسمت کنیم

من یقین دارم به ما هم میرسد!

آدمی گر ایستد بر بام عشق

دست هایش تا خدا هم می رسد…





۹۴/۰۶/۱۶
بهار 33340

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی