وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

به هر کس مینگرم در شکایت است ، در حیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

وبلاگی برای همه

سلام

به وبلاگم خوش اومدین

نکته مهم:

نظر یادتون نرده.



کانال تلگرام کسب درآمد:@Aliitarinha

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۹
    یکی
آخرین نظرات
  • ۱۷ اسفند ۹۸، ۱۴:۴۶ - ایلیا
    عالی
نویسندگان

اس ام اس دلتنگی1

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ق.ظ

*دلتنگ دیدار توام

ای ماه شهر آرای من

ای چشم های روشنت

آیینه فردای من


*شبی باران،شبی آتش،شبی آیینه و سنگم

شبی از زندگی سیرم،شبی با مرگ میجنگم

تو آتش میشوی بر خرمن احساس تنهاییم

تورا با هر نفس میبویم، اما باز دلتنگم


*نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم

تو همیشه دعوتی راس ساعت دلتنگی!


*زندگی برای بعضیا

از یک روز ، از یک جا ، از یک نفربه بعد

دیگه هیچ چیز مثل قبل نیست!

نه روزها ، نه رنگ ها ، نه خیابان ها

همه چیز میشوند دلتنگی


*باران که ببارد

دلم تنگ تر میشود

راه می افتم بدون چتر

من بغض می کنم آسمان گریه


*هر گاه دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت

آنگاه به یاد آر که من نیز به یاد تو چنینم



*من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست

آرزویم نظری روی تو و دیدن توست

من اگر دور زتو هستم دلتنگ شدم

با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم


*دلتنگی یعنی

فاصله ای که با هیچ بهانه ای پر نمی شود!.


*چرا گریه ام نمی گیره

مگه قلب من از سنگه

خدایا من کجا میرم؟

کجای این جاده دلتنگه



۹۴/۰۶/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
بهار 33340

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی